KONGRESI, EVENTI & BANKETI

Za održavanje seminara, konferencija, banketa ili svih sličnih sadržaja, hotel Podravina raspolaže sa suvremeno opremljenom konferencijskom dvoranom, kapaciteta 120 sjedećih mjesta, koja će gostima omogućiti kvalitetno odrađeni sastanak ili poslovno druženje. Brojne dodatne mogućnosti i sadržaji omogućuju pojedinačnu prilagodbu svakoj grupi gostiju počevši od prilagodbe oblika dvorane, postavljanja potrebne opreme do odabira jela i pića sudionika. Tehnička oprema urančunata je u cijenu sale, a hotel raspolaže i s velikim privatnim parkiralištem. Ugodna radna atmosfera, odlična gastronomska ponuda, te sportski sadržaji u neposrednoj blizini dodatni su razlog da nas posjetite i da se u našoj sredini poslovno i rekreativno dobro osjećate.


Mnoge renomirane tvrtke već su nam ukazale povjerenje u organizaciji ovakvih događaja što nas čini jednim od prepoznatljivih hotela kontinentalnog dijela Hrvatske u organizaciji kongresnog turizma.